(07 Iunie 2018)

ANUNT ANGAJARE - CONSILIER JURIDIC

IDEAL CANDIDATE:
• graduate graduate in law, with relevant experience of approximately 5 years in a similar position;
• in-depth knowledge of civil, commercial law, company law and legislation in force;
• Logical and anticipatory thinking, attention to detail, excellent organization Excellent communication skills, concentration power and synthesis capacity;
• Excellent negotiation skills;
• very good team working skills;
• English - advanced level;
• good knowledge of PC operation;

 

RESPONSABILITATI :
• sustine, apara si reprezinta interesele companiei in caz de litigii in fata autoritatilor, a institutiilor sau in fata altor organe administrative;
• reprezentare in instanta in litigii cu obiect: cereri in legatura cu recuperari creante, pretentii, anulare, rezolutiune/reziliere contracte, contestatii la executare, anulare, rezolutiune/reziliere contracte cu element de extraneitate, corectii financiare (OUG 66/2011, ghid COCOF etc.), relatii de munca, contencios administrativ, achizitii publice (CNSC/Curti de Apel, litigii de orice tip generate de incheierea/executarea/incetarea contractelor de achizitie publica), contracte tip FIDIC;
• solutioneaza problemele aparute in activitatea companiei din punct de vedere legal, elaborand documentele aferente etapelor prelitigioase, reprezentare in proceduri de mediere si negociere pentru evitarea litigiilor;
• analizeaza si aproba contractele existente/in curs de semnare intre companie si furnizori/clienti, conform legislatiei comerciale si civile si intereselor companiei;
• negocierea si redactarea contractelor in care compania urmeaza sa devina parte, inclusiv cu parteneri straini. Propune modele, adapteaza/imbunatateste/revizuieste clauzele in functie de experienta anterioara;
• asistenta juridica privind infiintarea, functionarea curenta, incetarea, dizolvarea, lichidarea, fuziunea, divizarea societatilor comerciale (S.R.L. si S.A.);
• redacteaza opinii juridice in legatura cu contractele cat si cu orice alt aspect al activitatii companiei;
• analizeaza si aproba documentele furnizate de celelalte departamente;
• ofera consultanta juridica cu privire la spetele aparute in activitatea companiei;
• redacteaza comunicari in legatura cu aspecte juridice: adrese, notificari, somatii;
• actualizeaza in permanenta informatiile referitoare la noile modificari de legislatie si le pune la dispozitia persoanelor interesate din companie.

 

Rugam candidatii interesati sa transmita CV actualizat si documente suport care sa ateste indeplinirea cerintelor mentionate anterior pe adresa de e-mail: gabriela.crai@romair.ro sau direct pe pagina web a companiei: www.romair.ro sectiunea Cariera (http://www.romair.ro/cariera/)

Trilulilu Download YouTube Download

FIȘIERE ATAȘATE

admin