(08 Februarie 2021)

ANUNT ANGAJARE TEHNICIAN IT (BUCURESTI)

Candidatul ideal:

  • Studii superioare de specialitate;
  • Cunostinte tehnice solide de IT&C, hardware si software;
  • Cunostinte in sistemele de operare Windows si Linux;
  • Cunostinte in pachetele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, etc);
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat (citit, scris, vorbit);
  • Capacitate de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile;
  • Atentie concentrata si distributiva;
  • Perseverenta, initiativa, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta si punctualitate;
  • Capacitate de a lucre atat independent, cat si in echipa;
  • Posesor carnet de conducere categoria B.

 

Descrierea jobului:

  • Asigură funcționarea rețelei de calculatoare și echipamentelor de conectare și de comunicații, interconectarea rețelelor și accesul la rețeaua globală de internet;
  • Identifică și remediază avariile apărute la sistemele și echipamentele de rețea;
  • Administrează infrastructura de rețea;
  • Pune în practică strategia de securitate a rețelei;
  • Acordă asistență tehnică utilizatorilor rețelei informatice în ceea ce privește accesul la resurse și utilizarea programelor folosite în cadrul societății;
  • Asigură buna funcționare a programelor instalate / din gestiune, prin respectarea procedurilor, menținerea configurației software;
  • Instalează softuri și echipamente periferice și de rețea;
  • Automatizează acțiuni prin scrierea de formule de calcul și programarea de module software folosind limbaje scriptice (CMD, PowerShell, Python);
  • Definește și interoghează baze de date conform necesităților folosind limbajul SQL;
  • Elaborează module de cod în limbaje de programare (HTML, CSS, JavaScript, PHP);
  • Oferă asistență utilizatorilor pentru folosirea aplicațiilor software dezvoltate în cadrul societății;
  • Rezolvă problemele legate de software și configurația acestuia (sisteme de operare, antiviruși, aplicații proprii și terță parte);
  • Rezolvă problemele legate de hardware (calculatoare, echipamente periferice) prin înlocuirea de componente sau echipamente;
  • În cazul în care sunt necesare intervenții de specialitate, se ocupa de rezolvarea problemelor luând legătura și cooperând cu firmele prestatoare de servicii;
  • Participă la elaborarea politicilor IT, elaborează proceduri IT, acordă consultanță în domeniu;
  • Execută alte activități în legătură cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

 

Descrierea companiei:

  • ROMAIR CONSULTING este o companie cu capital integral romanesc, infiintata in anul 1997 pentru a oferi servicii de consultanta in afaceri si management, proiectare si inginerie. Profesionalismul, experienta acumulata si buna reputatie reprezinta cartea de vizita a societatii oferita partenerilor actuali si viitori.
  • ROMAIR CONSULTING dezvolta proiecte mari de infrastructura pentru autoritati publice, in domenii variate – drumuri, poduri, alimentari cu apa, managementul deseurilor, canalizare, tratarea apei, protectia mediului, infrastructura de turism. De asemenea, compania implementeaza proiecte cu finantare europeana pentru dezvoltarea resurselor umane. Bazandu-se pe experienta acumulata de-a lungul timpului, expertii ROMAIR CONSULTING isi construiesc proiectele pornind de la un concept fezabil, rezultat din cerintele clientilor dar si a nevoilor societatii, respectand standardele de protectia mediului.
  • ROMAIR CONSULTING este un nume deja cunoscut si afirmat in mediul romanesc de consultanta si proiectare, prin exercitarea rolului sau distinct, trasat inca de la infiintare: acela de a promova proiecte investitionale prin abordarea unor instrumente specifice de finantare.

 

Persoanele interesate vor transmite CV actualizat (cu precizarea datelor de contact: numar de telefon mobil, adresa de email) la cristina.burcescu@romair.ro, cu mentiunea ca vor fi contactate doar persoanele selectate pe baza documentelor transmise.