(30 Mai 2016)

RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR IN CADRUL PROIECTULUI: “SISTEM DE MANAGEMENT AL SITUATIILOR DE URGENTA LA NIVELUL MUNICIPIULUI BUCURESTI”

ROMAIR Consulting a contribuit la realizarea celui mai modern centru pentru Situatii de Urgenta, coordonand realizarea centrului pentru Situatii de Urgenta in cadrul proiectului: “Sistem de Management al situatiilor de urgenta la nivelul Municipiului Bucuresti”, proiect finantat de Uniunea Europeana si Primaria Bucuresti.

In cadrul proiectului a fost pregatit un sistem integrat logic, informatic si de comunicatii, interfatat cu Sistemul National pentru Managementul Situatiilor de Urgenta si cu toate entitatile existente in zona metropolitana. Sistemul interconecteaza toate institutiile implicate in gestionarea situatiilor de urgenta, facilitand accesul acestora la informatii.

„Ne bucuram ca prin acest proiect munca noastra are, inca o data, un impact real asupra locuitorilor si reprezinta un suport real pentru luarea deciziilor atat in situatiile normale, de zi cu zi, cat si in situatiile de criza, asigurand toate fazele implicate in managementul situatiilor de urgenta: informare, prevenire, raspuns si refacere. Sistemul realizat este unic in Romania si similar cu cele deja implementate la nivelul altor capitale din Uniunea Europeana.” declara Gheorghe BOERU, Presedinte companiei ROMAIR Consulting.

ROMAIR Consulting, in calitate de consultant al Primariei Municipiului Bucuresti, a asigurat constant serviciile de management si supervizare prevazute in contract:

  • supervizarea lucrarilor de executie prin diriginti de specialitate;
  • managementul si consultanta in vederea aprobarii echipamentelor si dotarilor prevazute prin proiect;
  • managementul si consultanta in vederea aprobarii Proiectului Tehnic si Analizei in ceea ce priveste modul de functionare a Sistemului Integrat pentru Situatii de Urgenta.

Astazi s-a facut un prim pas in vederea finalizarii acestui centru, respectiv receptionarea cladirii in cadrul careia Comitetul pentru Situatii de Urgenta isi va desfasura activitatea in vederea imbunatatirii semnificative a performantelor serviciilor profesioniste de interventie la situatii de urgenta si a utilitatilor publice, prin:

  • Evitarea de pierderi omenesti si reducerea pierderilor materiale;
  • Reducerea timpilor de raspuns cu pana la 10-15 minute prin distribuirea echilibrata in teritoriu a resurselor si a echipamentelor de interventie prin coordonarea acestora in mod eficient;
  • Imbunatatirea eficientei si calitatii interventiilor avand in vedere performantele de comunicare si coordonare in comun a echipajelor;
  • Scaderea costurilor totale de functionare a sistemului cu 30% - 50% avand in vedere optimizarea si urmarirea acestora;
  • Reducerea costurilor indirecte datorita utilizarii tehnologiilor moderne, mult mai eficiente si putin consumatoare de energie.